Author Archives: annegretekaspersen

Jeg tror på våren

Vi har nettopp startet på februar måned, og har sikkert både kulde og snø i vente, men jeg tror på våren. Med mildværet de siste ukene har snøen som kom tidligere forsvunnet, og om morgenen kan jeg skimte en strime … Les videre

Publisert i Hverdag, Kristendom, Musikk, Oppmuntring | Merket med , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Lykkelig løper

Når kan man kalle seg en løper? Må man løpe ofte nok, langt nok eller fort nok? Jeg tenker at når man løper regelmessig, og ønsker å løpe, da er man en løper. Og hvis den definisjonen stemmer, så ble jeg … Les videre

Publisert i Oppmuntring, Trim | Merket med , , , , | 4 kommentarer

Tanken som teller?

Godt nytt år, kjære lesere! Da det nye året startet, tenkte jeg at jeg ville prøve å legge mobilen mer til side og være mer tilstede hjemme om ettermiddagene og kveldene, spesielt når barna er tilstede. Et slags nyttårsforsett. Jeg … Les videre

Publisert i Humor, Hverdag, Medier | Merket med , , , | Legg igjen en kommentar

Tilbakeblikk

Året 2015 er snart historie, og bloggleverandøren min, wordpress, ga meg en oppsummering. Innlegget «Varme votter» fra 2014 er det mest populære innlegget, etterfulgt av Erik Byes dikt «Vår beste dag» fra 2011. På tredjeplass kommer to innlegg med glutenfrie … Les videre

Publisert i Hverdag, Oppmuntring | Merket med , , , | Legg igjen en kommentar

Jul

Straks er det jul. De fleste gavene er handlet inn, kakene er bakt og støvet forvist til de mørkeste krokene. Det har ikke blitt så mange kaker i år, og minst to av sortene ble mislykket. Kakemanndeigen ble full av … Les videre

Publisert i Hverdag, Trim | Merket med , , | 2 kommentarer

Dikt av Trygve Skaug

LETT – Hva behager, sa hun – Du behager, sa han

Publisert i Dikt, Lett blanding | Merket med , , , | Legg igjen en kommentar

Dikt av Helge Torvund

Lyset du treng finst

Publisert i Dikt, Lett blanding | Merket med , , , | Legg igjen en kommentar

Frykten for å mislykkes

Hva ville du gjort om du ikke var redd? Redd for å feile, redd for hva andre ville synes eller redd for konsekvensene? Frykten for å mislykkes har flere ganger hindret meg i gjøre noe jeg ønsket og burde, og … Les videre

Publisert i Hverdag, Oppmuntring | Merket med , , , , | Legg igjen en kommentar

Dikt av Gene Dalby

Nerver Jeg har ikke så mye å tilby Stort sett bare nerver Skal det være en bunt?

Publisert i Dikt | Merket med , , , | Legg igjen en kommentar

Inspirasjon

«If you don`t like where you are, – move. You are not a tree.» Les videre

Publisert i Oppmuntring | Merket med , , | Legg igjen en kommentar