Category Archives: Lett blanding

Høst

Sitter på kjøkkenet og ser ut av vinduet. Det er lav morrasol og det skinner i gult og grønt på heia bak. Det ser kaldt ut, og gradestokken viste at det er hakket før nattefrosten setter inn. Håper ikke lapskausen … Les videre

Publisert i Lett blanding | Legg igjen en kommentar

Rød-nese-bamse-aksjon i Redd Barna

Da jeg fikk Redd Barna-blad i posten i går og så at de etterlyste bamser med rød nese, fikk jeg akkurat det puffet jeg trengte for å gjøre ferdig bamsen Theodor. Han har ligget omtrent ferdig i håndarbeidskurven min i … Les videre

Publisert i Lett blanding | 2 kommentarer

Litt til..

Glemte jo bilder og link: http://www.edwardmonkton.com/ British camp:

Publisert i Lett blanding | Legg igjen en kommentar

Besteget Black Hill today!

Today we went to the Hills, Mavlern Hills. We drived about 4 minutes, and parked the car. Then we started the walk up the hillside. Fantastic view on the top, and all the children enjoyed the trip. We are planning … Les videre

Publisert i Lett blanding | 4 kommentarer

England!

Ja, naa sitter jeg ved dataen til familien Barber i Colwall, Malvern, Worchester in "the heart of England" og skriver. Vi ankom stedet her ca. halv to i natt, dvs. halv tre etter norsk tidsregning. Ganske saa trotte. Vi hadde … Les videre

Publisert i Lett blanding | Legg igjen en kommentar

Sommer

Skal si jeg har vært dårlig til å skrive i det siste. Må være facebook sin skyld. Det er liksom der det skjer for tida. Bilder og annet blir delt mer der enn her. Er en del flere som ser … Les videre

Publisert i Lett blanding | Legg igjen en kommentar

Strikking

Nå er jeg snart ferdig med lavendeljakka mi, og har begynt å sugle på ei nye… Må skynde meg å bestemme meg, for de har tilbud på Eskimo-garn denne måneden, og tror det begynner å skrumpe på lagrene.   Hva … Les videre

Publisert i Lett blanding | 1 kommentar

Internettips

Alt det nettet kan brukes til! I dag da jeg gikk og gjorde litt rent hjemme, ergret jeg meg nok en gang over fuktflekkene på salongbordet. I det siste hadde det kommet noen ekstra stygge flekker, noen elskverdige damer hadde … Les videre

Publisert i Lett blanding | Legg igjen en kommentar

Konsert Andrea

Andrea spiller på konsert i Musikkens hus til fredag, 24. april. kl. 18. Venner og familie og andre kjente er hjertelig velkomne! Det blir bl.a. 8-hendig pianospill!  

Publisert i Lett blanding | Legg igjen en kommentar

Boligbytte

Hvis det ser fristende ut med boligbytte, så ta en titt her: http://www.boligbytte.no Noe for enhver smak! Kan virkelig anbefales…

Publisert i Lett blanding | 1 kommentar